lördag 27 februari 2010

Utbildning och Melodifestival

Hej på er!

Idag har jag inte kunnat uppdatera någonting för att jag har varit på utbildnong. Jag åkte iväg klokan tio i morse och kom hem vid sju, så det blev bara att äta och sen var det Melodifestivalen.  Peter Jöback var helt klart bäst. Vi vart lite oroliga att han inte skulle gå till globen så för första gången på typ 5 år så röstade vi haha;) Men han gick vidare, Pernilla Wahlgren gick till andra chansen, vilket betyder att hon kommer missa sin bror Niklas brölopp nästa helg. OH NO!! Haha.. Att dom ens satte det då när de visste att hon skulle vara med förstår jag inte.
Nu är det os som är på tvn hos oss, 3 mila för tjejer;) Har aldrig sett på os så det fick bli ett försök. ;-)
Utbildningen var riktigt rolig och lärorik, det ska jag ta med mig i framtiden:) Min chefs hundar är de vackraste i hela världen. Så otroligt fina och glada hundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter