fredag 5 februari 2010

Sjukling!

Hej på er!

Har blivit dunderförkyld, har bara legat hemma hela dagen ojat mig och sett på tv. Så himla snorig, halsont och huvudvärk. Ni vet den där reklamen om den där nässpreyen. Den med fullt med papperstussar i bilen och på kontoret. Ja så har det sett ut på tv-bordet och i min säng idag. Har bara legat och kurerat mig. Måste bli bättre tills imorgon då jag ska jobba. Det är det värsta att vara timanställd! Mankan inte vara sjuk, då man inte får några pengar om man inte jobbar. Men men, det ska nog gå bra. Sen är jag ledig till på Onsdag så då hinner jag bli riktigt frisk. Det är tur att det bara är en förkylning.



Hoppas alla haft en bra Fredag, själv ska jag fortsätta oja mig och sen gå till sängs.
Puss puss på er!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter