måndag 22 februari 2010

Bloggen!

 Längtar till sommaren!

Nu har jag precis kommit ur duschen. Det blev ingen dusch imorse. Jag städade lägenheten istället =P Så nu har jag duschat, kånner sig lite fräschare än man har känt sig under dagen.
Har annars inte gjort någonting på hela dagen. Det är så tråkigt att vara ledig. Jag tycker det är jättetråkigt, vill jobba. Men ska inte till Stadshuset förens i Mars! Så två veckor till är jag ledig. Gaah! Men kan tänka såhär, jag får iallafall tid till att träna;)
Funderar på att åka till gymet imorgon på förmiddagen, men får se. Mamma fyller ju år imorgon! =) Men det ska nog gå, gäller bara att komma upp på morgonen haha!

Jaja, nu ska jag säga godnatt här för idag! Vi hörs imorgon!

Puss puss <3<3

2 kommentarer:

  1. Ä-L-S-K-A-R den bilden!! Den e görfin!! :)

    SvaraRadera
  2. Tips på aktivitet: Frisk luft och motion och styrkepass:
    Taket behöver skottas på huset och gångar så Tessan kan komma fram! Jösses vad mycket snö det är. Fast det bör ju bli lite mildare än 23 grader så man inte fryser händerna av sig.
    / Tomas och Ewa-May

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter