måndag 8 februari 2010

Godmorgon på er!

Jag sov faktist hela natten!!! Och inte ett enda dreggel på kudden! Det betyder att jag andades med näsan inatt! Yeey ett steg närmare att bli frisk! Jag tror att viruset fattade igår att det inte var välkommet och bestämde sig för att börja packa väskan. Är mycket piggare idag. Det hjälper verkligen att sova mycket och ta det lugnt, så kroppen får tid att kurera sig.

Idag hade jag tänkt att försöka få ork till att ta ner mina julgardiner. Det börjar bli dags nu, tycker inte ni det också? Haha. Jag tycker det är något av det jobbigaste som finns att byta gardiner. Så påmin mig nästa år att jag ska ha kvar mina gardiner och INTE BYTA till julgardiner. Sen ska vi plocka iordning lite här hemma då mamma får en elev hit idag.

Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart. Jag måste nämnligen jobba på onsdag! Har jag bestämt. Jag kan bara vara sjuk en gång. Men det ska nog gå. Och om exakt en vecka så är det personalfest! Yeey!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter