fredag 19 februari 2010

Sårad och Ledsen


Hur skulle ni känna om er pappa skulle dö?
Det skulle inte kännas bra eller hur? Just så känns det för mig. Det känns som att han dött, försvunnit ur mitt liv. Bara för att han gifte sig med en hagga till fru som har slitit som ett djur i 10 år för att få bort mig och min bror från deras familj. Och nu har hon äntligen lyckats. Hon måste vara överlycklig. Tagit min pappa ifrån mig som jag en gång älskat.
Tänk att man som far inte ens kan bry sig om sina barn. Inte lyssna på dom när de berättar att det har det jobbigt. Inte orkar ha en massa klagomål på sig. Han bara säger "nej så är det inte". Men det är just vad det är!

Är trött på att må dåligt. Är trött på att behöva stå ut med denna mobbing som pågått så länge.

Jag hoppas du är nöjd nu pappa, med ditt nya liv.  Det är inte jag kan jag säga..

2 kommentarer:

  1. **kramar om**
    Hey :) Det hjälper säkert inte, men jag finns alltid här om du behöver mig :) Även om jag fysiskt e 47 mil bort så är jag mentalt hos dig när du vill o behöver det :) O du har flera vänner o älsklingar runt om dig som säger samma sak, du är aldrig ensam :) **Kramar om igen**

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du känner så. Jag har ju dessutom varit med och sett en hel del av det där under åren. Det är bara att säga till ifall du vill prata om det <3

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter