tisdag 2 februari 2010

Godmorgon!

Är ni trötta?

Är precis utkommen ur duschen och nu väntas en dag med massa förväntningar. Jag har världens träningsverk i hela kroppen sen igår. Aj säger jag bara.
Ikväll blir det gymet som väntar, det ska bli roligt. Ska försöka springa i tre minuter på rullbandet den här gången, klarade två minuter sist. - ja, jag vet att jag inte har någon kondition- Det är den jag håller på att träna upp, muskler har jag det vet jag, men ska öka min förbränning med mer konditionsträning.

Nej,  nu ska jag klä på mig!

Puss puss <3<3<3

1 kommentar:

  1. hoppas de går bra att springa :D ja har också börja på löpbandet och tro mig, om du pressar dig själv så hårt som du kan tills du nästan gråter av andnöd så kommer du LÄTT att kunna klara 5-6 min och inte 2-3 :D LYCKA TILL!

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter