fredag 26 februari 2010

Hejsan!

Har inte skrivt något idag, jag vaknade halv ett och sen var jag i centrum. Men det tar vi sen.
Igår var jag som sakt med Jennifer och Pernilla på Station (Haninges lokala pub) . Drack lite vin och hade roligt. Kom hem strax innan två.

Idag har jag som sagt varit i centrum. Jag shoppade ett par skor och en tröja och en klänning på Gina för 100 spän. Rea och ett riktigt fynt, två klädesplagg för 98 Kr!
 
 En mysig ful-tröja från Gina tricot 49 kr på rea.
  
 En klänning från Gina tricotför 49 kr rea. Jag ska ta och klippa av ärmarna så det blir t-shirt ärmar på den. Det kan nog bli bra i sommar med en snyggt skärp i midjan. Sen gör kameran inte den rättvisa.
 
 Skor från Din Sko 449 kr, men fick dom för 300 då jag fick rabatt med mitt bonuskort =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter