onsdag 17 februari 2010

En dag med Ylva och Adwen!

Ja, som sagt idag var jag då i stan hos Ylva och hennes 7 veckors bebis Adwen. Vi bar en tung dörr, åt lunch, lekte med Adwen och gick på en långpromenad i Hagaparken. Sen vid sex åkte Ylva iväg. Hon skulle göra något, spela bowling tror jag bland annat. Så jag passade Adwen fram tills klockan åtta då Daniel kom hem. Hon var riktigt söt. Hon är så tyst, gråter nästan aldrig.

Det var riktigt mysigt. Hon är en fin bebis! Och sen kom jag på att när hon är 20 så är jag 40!!Tänk 40 år! Det är ju snart! Dessa 20 åren i mitt liv har gått jättefort, tänk då hur fort hennes år kommer gå!

1 kommentar:

  1. Å när du är 40 är Tomas förhoppningsvis 80!
    Shit pommes frites! och jag är fortfarande 29!/ Ewa-May

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter