söndag 21 februari 2010

Hej på er!

Nu är jag hemkommen efter en dag i centrum med Malin. Vi har gått och suktat efter skor! Dom har sååå snygga på Bianco så jag döör!!! Vill ha massa pengar. Vi vart så desperata så vi köpte varsin trisslott, på min van vi 25 spän. Alltså en ny lott som sen blev nit! =( Men men vad gör man inte haha.
Har iallafall köpt en present till mamma som fyller år på tisdag. Kan då inte säga vad det är men men.

Var på Expert också och kollade om jag kan byta operativsystem på min dator. Den har Linux, men det kunde jag inte! De sa att den modellen som jag har gick det inte at byta på! Blev riktigt sur. Då min dator inte kan någonting. Den vill att man ska uppdatera internet-läsaren men när man ska göra det så går det inte. Så måste köpa en ny helt enkelt.

Jaja Puss på er!! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter