tisdag 9 februari 2010

Totalt missförstånd

I min familj har man totalt missförstått detdär med att vara sjuk. Det ska ju vara så att sjuklingen bara ska behöva ägna sig åt att bli frisk och inte behöva gra någonting. Men så ligger det inte till här. Vill jag ha chokladkaka, ja då får jag baka en. Ingen viste vad vi skulle äta till middag, och det är alltid jag eller mamma som lagar middag för de andra två tror det r helt omöjligt att laga mat. Ja då fick jag stå och vända pankakor i en timme. Hmm ett missförstånd här kan man säga.. Men men, fick iallafall pankakor.

Nu ska jag inte göra någonting, inget på tv och inget på datorn.. jaja

Puss på er! <3<3

1 kommentar:

  1. Jag är kung på att göra pannkakor.
    Du hade kunnat ringa mig så hade jag kommit över och fixat lite pancakes ;D

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter