torsdag 11 februari 2010

Hej Bloggen!

Idag har jag faktist gott en liten promenad. Men bara liten, runt sjön i vårt lilla naturreservat. Tog med mig kameran så tog massa fina bilder, som jag tänkter visa sen. Promenaden gick helt okej, jag tog det väldigt lugnt. Det jobbigaste var väl hemvägen då jag gick in på fel stig och hamnade på en djurstig som bara slutade i ingenstans, så fick pulsa i 40 cm djup snö. Det var en stor kraftansträngning för lilla sjuka mig kan jag säga.

Jobbet igår gick riktigt bra, hade tur att banketten var i Gyllene Salen så inga trappor. Trappan upp till GS var däremot riktigt jobbig. Banketten var för Fotbollsförbundet, tydligen flera kändisar inom fotboll. Men så mycket som jag "älskar" (inte alls) fotboll så kände jag inte igen en enda. Men men
Var riktigt trött efter jobbet igår så sov till elva. Fast jag somnade inte förens halv tre. Har börjat få svårt att sova igen, det måste betyda att jag börjar bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter