onsdag 3 februari 2010

3 Februari

Nu är jag hemma från jobbet, eller hemma och hemma. Är hos Conny, ska sova där inatt.
Imorgon väntar först gymet vid klockan 11, sen hem och göra sig i ordning för att vara vid Stadshuset klockan fyra och möta upp Amanda.

Brandutryckningen idag, var tydligen bara en mickrovågsugn som hade börjat brinna, eller fått kortslutning. Någonting var det iallafall. Till det kom alltså två brandbilar, hmm. Fick veta att en såndär utryckning kostar 30 000 kr att göra. Så notan blev på 30 000 kr! Det var också någon som rökt i trapphuset, min chef sa att det det var tur för den att det inte var det som hade utlöst brandlarmet. Då hade den isåfall fått punga upp 30 000. Fattar inte varför folk är så desperata att röka i trapphuset och inte gå ner en trappa för att komma ut utanför dörren. Men men nog pratat om det. Nu ska vi fixa musiken till min Mp3 så att jag kan börja använda den och sen ska jag sova.

Puss puss <3<3<3 Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter