torsdag 4 mars 2010

Yeey!!

Precis när jag skulle gå och handla nässpray till mamma så fick jag ett sms av polisen som sa att mitt Legg var klart! Så det gick jag direkt och hämtade. Blev riktigt glad =) Tills jag såg min bild! Det ser ut som att jag sett ett spöke, då dom tar kameralinsen typ i pannan för att man ska ha öppna ögon. Usch, men men det får gå. Om 5 år är det dags att göra ett nytt så får se till att se bättre ut på det kortet haha!

Jaja, Sov hos Conny inatt, hos hans pappa. Så hela kvällen igår låg jag och gosade med katterna. Jag satt vid datorn och Ludde låg på min arm och följde pilen på datan. hehe!
Så underbara djur!!!

Nu ska jag ta det lugnt. Jag hade tänkt träna idag, men har sådan träningsverk så kroppen får vila idag. Jag tar träningen imorgon istället;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter