måndag 15 mars 2010

WWF Maestro

Hallo allihopa!

Hur har ni det? Har ni det bra? Jag har det bra iallafall, lite uttråkad men men. Ska hoppa in i duschen och sen ta en promenad.
Shit vad svårt det var att komma upp i morse, Måndagar är svåra nr man haft sovmorgon under helgen. Gaah! Men jag kom upp iallafall. Jag har nu på morgonen ringt och fixat ett nytt bankkort. Jag ändrade från mitt Maestro till VISA. Då Visa är mycket bättre och fungerar överalt vilket mitt kort inte gör. Men blev lite deppad över att jag inte kommer använda mitt WWF kort mer =(Jag har ett maestro wwf där varje köp jag kör med kortet så ger banken 50 öre till WWF och årsavgiften var 100 kroner mer som gick till WWF. Det passade mig alldeles utmärktdå jag använder mitt kort så mycket som jag gör. Och Det kortet var så mycket finare då det var en tiger på! buuhuuu!!

Men men får ge dom pengar på annat sätt då. Swedbank har ettannat wwf kort och det är Master Card, men de kortet sammlas alla kortköp och uttag ihop och du betalar det i slutet av månaden istället för att dra pengarna direkt från kontot. Det tyckte jag var sjukt så då ville jag itne ha det kortet.

Jaja nog tjatat om det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter