tisdag 9 mars 2010

Sömnproblem

Godmorgon kära läsare!

Ja, jag är vaken NU. Jag gick faktist upp sju, har precis ätit frukost. Ja, ni undrar säkert varför går hon upp så tidigt när hon är ledig. Jo det ska jag tala om. Jag har stora sömnproblem, riktigt jobbigt faktist. Men nu ska jag prova att ha regelbundna tider vid sänggående och se om det hjälper. Så går och lägger mig 23.00 och går upp klockan 7.00. Så ska prova detta denna vecka och se om det hjälper, och gör det det så ska jag fortsätta med detta ;-)

Tisdag idag, och jag ska träffa Sophie en stund och sen vid fyra ska jag och mamma ner till festlokalen och kolla på dörrar;-) Ett företag kommer dit och visar upp innerdörrar. Så ska se om vi hittar någon som lockar och vad det kostar. Det blir intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter