måndag 8 mars 2010

Jag slapp!!

Wohoo! Jag slapp att ta bort leverfläckarna! Doktorn sa att dom såg bra ut och att vi inte behövde ta bort dom om jag inte ville. Och min räddsla för nålar och sånt så avstod jag såklart.
Men hon skickade en remiss till en hudläkare som ska kolla på dom i en speciell maskin och se om dom kan bli en fara i framtiden. Och då kan han också ta bort dom av kosmetiska skäl ;-) Så får se hur jag känner då. Min husläkare kunde, ifall jag velat, bara ta bort den på skulderbladet iallafall. Av något speciellt skäl. men men nog tjaffsat om det!

Jag skulle möblera om i mitt rum idag. Men när jag typ flyttat på garderoben så insåg jag att det inte funkade så det var bara att flytta tillbaka igen. Hmm! Ska lösa det på något annat sätt.
Idag fick jag också brev från Polisen. De har fått in mitt legitimation! Så jag måste dit och hämta det så jag kan slänga det. Jag provade att ringa men jag är tvungen att gå dit så dom är säkra på att det är jag. Så det ska jag göra sen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter