torsdag 11 mars 2010

Hej!

Godmorgon på er!

Jobbet igår gick jättebra. Slutade klockan ett så Johan på jobbet var gullig att köra hem mig sen! Vi hade 570 gäster på Buffé. De hade någon cermoni innan maten och sånt är så himla tråkigt. Man bara sitter och väntar. Inte roligt! Men men, jag blev glad iallafall för att vi slutade ett för då får man lite mer pengar, jobbade tio timmar istället för fyra som det brukar vara när vi har buffé. =)

Var då riktigt trött i morse när jag gick upp. Går fortfarande upp klockan sju, så sov sex timmar inatt. men men;) Då sommnar jag säkert fort ikväll, man kan ju alltid hoppas! Ska nu hoppa in i duschen och sen gå en promenad, sen i eftermiddag är det dags för gymet hade jag tänkt, nu har jag inte varit där sen i måndags.

Jaja, hoppas på en bra dag även fast det är mulet.

Puss på er!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter