måndag 15 mars 2010

fint!

Tänkte bara berätta vad jag fick av min Pappa och hans Fru från florida. Jäfe fin handväska!

Okej min webcam gör inte denna väska rättvisa men det får gå ändå.

Nu klockan åtta ska jag sticka iväg på ett baspass. Det ska bli skönt!

Sen imorgon ska jag på en intervju. De ringde från en restaurang idag, så ajg tackade ja för intervjun. Men det skulle vara flera andra på intervjun också så  tror inte jag har så stor chans då jag har så lite erfarenhet. Men men, det är alltid bra övning. Sen blir det Silja i April.

Just det, det har jag inte berättat, Jag ska på Inskolning i april på Silja båtarna. Ska bli jätte roligt och spännande. Sen får jag veta om jag får det jobbet som jag verkligen hoppas. Skulle betyda mycket för mig om jag fick det!!

Jaja. Tänker inte skriva mer idag, det jag har gjort idag är att gått på en promenad och tvättat! haha

Puss puss <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter