tisdag 9 mars 2010

Hej älsklingar!

Nu har jag precis kommit hem från en lååång promenad. Jag var tvungen att rensa tankarna lite vilket man kan behöva ibland. Min pappa ringde idag och vi hade ett starkt samtal, så det gjorde mig lite upprörd. Vi bestämde att vi skulle prata igenom allt mellan fyra ögon istället för på telefonen så jag ska åka ut dit på Lördag kväll. Så får se hur det går. Anyway!

Visst är det skönt med sol!!! Det var så underbart! Jag bara stod och njöt av solen i ansiktet under min promenad. Måste sett riktigt roligt ut för alla andra när jag bara stannade helt plötsligt och riktade ansiktet mot solen. Haha!

Nu ska jag äta lunch! Det blir ost och skink omelette. Om jag nu lyckas göra en suger verkligen på att göra omeletter. Misslyckades igår, men nu blir det ett nytt försök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter