torsdag 11 mars 2010

11 Mars!

Gaaah! Jag är så otroligt trött idag! Sov bara sex timmar inatt, då jag gick upp sju som vanligt. Håller på att somna!! Vila då tänker ni säkert. Men det går inte förstår ni, för då kommer jag inte kunna sova ikväll. Så får hålla ut helt enkelt.

Sitter och lyssnar sönder Lady Gagas Bad Romance. Jag är så att hittar jag en låt jag gillar så lyssnar jag på den hela hela tiden på repeat i typ tre dagar och sen lyssnar jag typ aldrig på den igen. Haha, så nu blev det denna låts tur :P

Ska jag komma med ett klagomål till så är det att jag har världens träningsvärk sen igår i mina triceps och vader. Det känns när man inte serverat på 3 veckor säger jag bara!

Jaja, ska sluta, puss puss på er!!!<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter