måndag 8 mars 2010

Idag gäller det!

Godmorgon på er!

Det var riktigt länge sen jag skrev såhär tidigt på morgonen. Men det är idag som jag ska ta bort mina leverfläckar. Jag ska vara på vårdcentralen halv nio för att skriva in mig. Jag har ingen husläkare då jag aldrig varit direkt sjuk, så nu har jag blivit tilldelad en husläkare men jag måste skriva in mig först.
Jag börjar bli riktigt nervös, ni vet ju att doktorer och tandlakare inte är min starka sida. Men jag ska klara det, så troligt vis kommer ni få ett riktigt töntigt inlägg här senare när jag visar upp min stolthet, haha! Men men jag har Alexander med mig så allt ska nog gå bra!


Jag hoppas också på att kunna gå till gymet idag. Att dom inte skär så djupt att jag kan träna utan att sätta igång blodomloppet för mycket. ;-)

Hoppas att ni får en bra Måndag, men skola, jobb eller vad ni nu har för er!

Puss puss <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter