fredag 26 mars 2010

Orm!

Banketten igår gick hur bra som helst! Det var riktigt roligt. De hade till och med en orm som de visade upp under underhållningen. Den var riktigt fin men jag tycket så synd om den. Bandet som var brevid spelae jättehög musik. (Ja, jag vet att ormar inte kan höra men de kan känna vibrationer riktigt väl). Den var lite rädd såg det ut. Tryckte ihop sig tå liten som gick. Men men annars var banketten jättebra. Det är riktigt kul när allt bara flyter på och går precis som man vill =)

Idag ska jag bara ta det lugnt, ska förbi gymet klockan tre. Men imorgon ska jag jobba på Haga Forum för första gången. Det ska bli spännande. En jobbarkompis ringde och frågade om jag ville jobba och det tackar man ju inte nej till. Alltid kul och prova nya ställen =)

Idag är det 82 dagar kvar tills jag åker till Grekland! Gud vad jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter