onsdag 31 mars 2010

Trötter

Gaaaaah!!!! Gud vad trött jag är!! Det var riktigt svårt att gå upp imorse. Min kropp har fortfarande inte ställt om sig. Den blir trött klockan elva (vintertid) Och då sommnar jag men sen mste den upp klockan 6 (vintertid) Så då blir den inte glad att få missa en timme. Hmm hur går det ihop? Men men på Fredag är det lov så då får man tid att ställa om sig lite.

Gulliga Jonas fixade så på söndag ska jag få komma till Haga igen. Det ska blir roligt. Älskade verkligen det stället. Det blir så mycket roligare att jobba när man trivs på sitt jobb. Som Stadshuset, älskar att komma dit och få jobba. Alla är så underbart snälla och så är det på Haga också. Skönt att man får jobba på båda ställena.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag göra mig i ordning för en arbetsintervju och efter det luncha med Martin! Yeey.
Många kan kanske tycka att det är konstigt med att ha flera jobb. Men det blir så i den här branchen, det är svårt att få fast jobb med fast lön. De flesta kan få fast jobb men fortfarande ha timlön. Konstigt system det där haha. Men då jag bara är timanställd på restaurangerna så behöver man några jobb så ekonomin kan gå ihop. Inget jag rekomenderar att leva på hela sitt liv, men en bra början. Det passar nog inte alla att leva på detta sätt men för mig fungerar det utmärkt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter