måndag 1 mars 2010

Nytt legitimation!

Idag har jag fixat en nytt legitimation hos Polisen. Var en skitsnygg polis som fixade det så det blev ju såklart skitsvårt att titta in i kameran haha. Och när jag skulle betala ja sag bara va? Innan jag kom på att betala pengarna haha.

Men men att fixa sitt ID hos polisen är väldigt effektivt. Man behöver inte ta bild innan för det gör dom där. Man fixar ID-kortet i samma apparat som när man fixar pass. Och det tar bara 5 dagar innan man får det! Sist jag fixade ID hos min bank fick jag vänta 3 veckor! Riktigt skönt, men ser som alltid ,på pass och dyligt, skit ful ut på kortet! Men jag är iallafall brunhårig nu. Förut var jag blond, så har blivit nekad till saker flera gånger för att det inte sett ut som jag.

Sluta babbla Erika!!

Så nu ska jag umgås lite med Conny, ikväll ska jag gå på ett Bas-pass på Friskis&Svettis. Härligt!

Puss puss!<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter