lördag 9 januari 2010

Utö

Nu är jag ute på utö. Kom ut vid halv åtta, åt mat och sen tittade vi på lets dance. Dom har så otroligt fina klänningar! Det är typ därför jag kollar på det programet. ;) För att se dom fina klänningarna tjejerna har på sig. Något som förstörde dela programet var sångarna. Har aldrig hört nägon sjunga så falskt i tv!!!! "förutom idol då, men det är inte under ett helt program och utan invändningar". Det förstörde hela nummren! Jag förstår inte hur dom kan använda dom. Förra året var mycket bättre tycker jag.

Min kisse har iallafall varit med mig hela kvällen. Hon låg i mitt knä och gosade när vi såg på tv, och gått runt och pratat, varit med mig överallt!

Imorgon ska vå åka upp till Gruvan och se på Ylvas bebis, och sen på kvällen ska vi på en 50års fest.

Natti natti på er !!! Puss puss <3<3<3

1 kommentar:

  1. Jag skrev till Tittarombudsmannen:
    För mig som gillar musik blev programmet nästan förstört på grund av de dåliga rösterna på de som sjöng i orkestern. Det kan väl inte vara samma som sjöng förra säsongen? BYT UT DOM! Det förtar mycket av stämningen på bra låtar när de framförs så blekt och onyanserat.
    Fick till Svar:
    Hej, det ska jag framföra.
    Såg att det var många som klagat på detta.

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter