söndag 10 januari 2010

Gårdagen

Hej på er! Förlåt att jag inte skrev igår. fick inte så mycket tid till det.

Igår kom iallafall Ylva och daniel med deras bebis till oss på besök. Hon är riktigt söt! Jag tog massa bilder som jag ska lägga upp senare. Vi såg också en dovhjort och rådjur. Så fina! Idag ska jag gå en promenad och i kväll vid sex ska jag åka hem igen för imorgon ska jag jobba. Det kommer bli riktigt tufft att gå upp kl åtta på morgonen efter att ha sovit ganska länge på morgonen de senaste tre veckorna. Men det ska nog gå bra.

Jag lägger upp alla bilder jag tog igår, ikväll när jag kommer hem.

Igår var vi på en 50års fest. Det var kul att träffa massa människor som man inte sett på fyra år. Jag flyttade här ifrån 2006, så det är många man inte träffat, gamla lärare med mera. Men det var kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter