fredag 22 januari 2010

Tråkig Fredag!

Hade en riktigt tråkig fredag, ingenting att göra, så efter jag duschat bestämde jag mig för att prova locka mitt hår nu när det är kort. Har inte lockat det sen det var långt. Det tog nästan en och en halv timme att få det klart. 
 Såhär blev resultatet. Vad tycker ni? Den blev väldigt kort när det var lockat, men jag tycker det blev lite gulligt.

 

 

 

 

 

 

Om en timme går båten ut till Utö, Conny åker med den senare båten då han skulle på någon dyslexi(eller hur det stavas)utredning. Tänk att Dyslexi ska vara så svårt att stava. De som har svår dyslexi kan ju inte stava/läsa sin egen "sjukdom" eller vad det är för något.
Ikväll blir det iallafall middag på Seglarbaren på Utö, då pappa ska åka till Florida nästa lördag och vara borta en hel månad. (Man kan ju alltid hoppas på någon liten present ;-P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter