onsdag 20 januari 2010

100120

Det är redan dag 20 på det nya året! Känns sjukt att det går så fort. Om två månader är det sommartid.


Igår spenderade jag två timmar i Bromma med vovvsingarna. Sen när jag kom hem åt vi middag och åkte sen till gymet och avverkade en timme. Idag ska vi på ett Styrka-baspass klockan fem.
Jag älskar verkligen att träna nu för tiden. Nu har man verkligen kommit in i det. I början är det alltid jobbigt att åka och träna, det var många gånger man verkligen inte ville gå. Men när det har gått över , och det gör det kan jag lova, så är det riktigt härligt!


Ett riktigt bra träningstips är att alltid ha någon att träna med. Speciellt i början. Då puschar man varandra när det känns tungt och man  struntar inte i det.  När sen den här "ångesten" eller vad man ska kalla det , har gått ver då kan man träna själv lite då och då. Men det är förståss mycket roligare att träna med någon kompis. Som jag, jag tränar med min mamma, förutom när jag går på spinning. Det är roligt, och det händer att ibland orkar inte hon träna, då får jag puscha henne och när jag inte vill så puschar hon mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter