torsdag 28 januari 2010

En ny dag!

Vaknade upp och såg ut genom fönstret. Vitt, vitt vitt. Det som hade börjat bli grönt! Snöovädret inatt satte verkligen sina spår. Tittade ut nu precis och det snöar ännu mera!  Jag tror det gäller att vara ute i god tid till jobbet idag.
Ja, äntligen börjar jag jobba på Stadshuset igen! Idag är min första kväll sen den 20e December. Har inte burit tallrikar på en månad så får se hur det går. Men det ska bli kul =) Roligt att träffa alla mina favorit jobbar-kompisar!

Jag ska nu försöka gå ut på en promenad eller till gymet, har inte riktigt bestämt mig då jag sträkte en muskel i knät i tisdags. Så knät är helt svullet och gör ont. Så får se, ska ju springa upp och ner för trappor hela kvällen, så det kanske bara räcker med en promenad. Vill iallafall ut och röra på mig.
Så det blir knäskydd och voltaren gel och sen är det bara att ta sig ut =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter