fredag 8 januari 2010

BUSSJÄVEL!!!!!!!

Jag stod och väntade på den där bussen som skulle gå 24 i 25 minuter!!!! Jag kom till bussen kvart över, jag väntade och väntade men det kom ingen buss, jag blev mer och mer stressad. När klockan var 20 i tv orkade jag inte vänta längre. då hade jag väntat i 25 minuter. Jag visste att det gick en buss kvart i ochså men då skulle jag precis missa bussen ner till båten. Så det var bara att gå hem igen.

När jag kom hem slängde jag väskan på golvet och gick på en 30 minuters powerwalk, för att få bort alla irritationer jag fått! Blir så irriterad när saker inte funkar när man har tider att passa!!!

Det enda positiva idag var att jag fått massa nya tider med Vanessa och Coco Chanel som nya valpen heter! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter