söndag 27 december 2009

Mellandagsrea!

Hejsan!

Ser ni skillnaden mellan min dator och min DVD-spelare. Äntligen kan min dator få känna sig stor med sina 9" =P Då DVD-spelaren är på 7" =)


Idag var jag med min bror i centrum och shoppade i mellandagsrean. När jag var påväg hem kom jag på att jag skulle köpt en vit bh också så ska tillbaka på måndag igen. Just nu är jag ute på utö.

Allt detta köpte jag för ca 1250 kronor idag. Sjukt va?! Linnet till vänster kommer från HM och kostade 50 :-, allt var rea. Jag köpte: Ett linne, HM, trosor och tröja från Gina Tricot, Bh och trosor från Cubus, lika så den rosa klänningen jag tänkte ha till nyår. Mina älskade skor som jag trånat efter sen i sommras för 250:- från början kostade dom 600:., från Bianco, impregneringsmedel till skorna, puder och lösögonfransar, =) är riktigt glad över mina fynd=) Det behöver inte vara dyrt för att vara classy!

Hoppas alla fick en bra dag! puss puss <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter