torsdag 3 december 2009

Lär känna mig!



För ett år sedan:
Hur gammal? - 18
Vilken klass gick du i? -HR06SEA
Vad hade du för hårfärg? -Brunt
Hur lång var du? – 176 cm
Vem var du kär i? – Conny
Hade du någon pojk/flickvän? –Japp
Vad brukade du göra på fritiden? – Vara med kompisar, jobba
Vilka umgicks du med? –Malin, Conny, Jennifer och Pernilla
Hur såg du ut? Brunett, blåa ögon.
Var allt bättre då? - Nej
Skulle du vilja gå tillbaka dit? -Ibland, ibland inte
Har du förändrats? Ja, det har jag

Nu:
Hur gammal är du? - 19
Vilken klass går du i? - Ingen, tog studenten i våras
Vad har du för hårfärg? –Brunt
Hur lång är du?- 176 cm
Har du någon pojk/flickvän? – Japp
Vad brukar du göra på fritiden?- Träna, träffa vänner, umgås med killen
Vilka umgås du med?- Malin, Conny
Hur ser du ut? – Brunett, Blåa ögon


Malin<3<3
Har du..
Kysst någon? – Japp,
Sovit brevid någon av samma kön? – Eh, ja, dum fråga
Sovit brevid någon av motsatt kön? – Japp
Slagit ner någon? – Nej
Ljugit för en bra vän? - Nej det har jag inte
Svikit någon?- ja.. det måste väl alla gjort mer eller mindre, finns ju så många olika sammanhang.
Fuskat på prov/läxförhör?- Det kan ha hänt ja, ;P
Druckit alkohol? – Ja det har jag.


Vem:
Skrev du senast till på msn? – Martin tror jag, =S
Kramade du senast? – Mamma
Sov du hos senast? - Martin
Kan du lita på till 100%? – Malin, Martin, Conny
Är den finaste personen som finns?- Malin, otroligt vacker tjej!
Vill du vara med just nu? - Ingen just nu.
Ringde dig senast? -Conny
Skicka ett sms till dig senast? - Conny
Skickade du ett sms till senast? -Conny


Vad:
Drack du senast? -Kaffe
Köpte du senast? - En tidning
Gjorde du igår? -Jobbade, fick hem nya soffmöbler
Ska du göra imorgon? - Jobba, (åka till Utö)
Vill du göra just nu?- Ta det lugnt
Åt du senast? Rostat bröd med leverpastej och gurka
Är närmast dig som är rosa? Min mysfilt


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu- Ja=D
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja, det har jag.
Nån har sårat dig så du börjat gråtaOm och om igen..
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – Ja, det har jag, är en långtidsförhållandeperson;) (eller hur man säger) =P
Du har haft ett förhållande som varade över ett år -Japp
Du har haft ett förhållande som varade över två år –Japp

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra –Nej
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – JA!
Jag har smygit ut utan lov -Nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – Ja, när jag var ung och dum.
Jag har en hemlighet som ingen vet – Japp,
Jag har fuskat i ett spel – Det har jag säkert gjort
Jag har struntat i ett prov – Nej


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - Ja, det har jag
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden –Nej, jag dricker väldigt sällan
Jag kan inte svälja piller  - Har lärt mig nu på senaste, men inte innan då hade jag riktigt svårt att få ner dom.
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej nej.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej, jag älskar mat!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Njaa
Jag har vaknat gråtande - Ja det har jag, när man drömmt något hemskt
Jag har somnat gråtande – Ja.


DÖDEN
Jag hatar begravningar - Jaa
Jag har sett någon dö Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord – Nej
Någon nära till mig har begått självmord - Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter