tisdag 29 december 2009

En 2009-lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte helt själv till Hrekland, Kos för att gå en bartenderutbildning som jag fått stipendie till att göra.En månad i Grekland och inte känna en ända kotte. Det var en riktig upplevelse och ett minne för livet, Hade det underbart!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, ett, Jag hade bestämt att jag skulle lägga ner mer tid för träning och det gjorde jag.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, bara min styvsyster, den 28 December!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej och det är jag otroligt tacksam för.
5. Vilka länder besökte du? Grekland
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En platt mage ;)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Den 12 Juni, då jag flög ner till Kos. Riktiga problem som dör upp under den resan men det var roligt. Kommer alltid att minnas det!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag satte mig själv i första hand.
9. Största misstaget? Jag har inte gjort något jag direkt ångrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Brutit stortån, det är det enda, några små förkylningar också.
11. Bästa köpet? Inte en aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar tror jag, och nästa års Greklandsresa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas! hahaha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! 16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj
19. Blev du kär i år? Nej, jag är redab kär i min pojke sen förra året;)
20. Favoritprogram på TV? Without a trace!!!! Morden i midsommer!!
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Inte en aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  Inte direkt, var i grekland på min födelsedag. Fick några flaskor smirnof Ice ;) Innan jag åkte fick jag pengar till grekland bland annat ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag kommer ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag vaknade av att jag fick något kallt på ryggen, det var några flaskor med alkoläsk, sen var vi i skolan hela dagen, på kvälen gick vi ut och åt gott på en fin restaurang och sen firade vi ute på krogen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inte vad jag kan komma på.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt färgglad! och blandad!
29. Vad fick dig att må bra? Mycket men kommer inte ihåg allt.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen direkt haha..
31. Vem saknade du? Ingen
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina kära vänner från grekland, Maiken, Jeanette, Silvia, Maria, Mai-Britt. Norskor hela bunten;)

1 kommentar:

  1. Oj vad du har hunnit göra mycket under ett enda år! Gott nytt år önskar storkusinen Lova

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter