fredag 4 december 2009

En helg på Utö

Nu är jag ute på Utö, eller jag kom ut halv åtta :P Har spenderat kvällen med Idol (fattar inte att Tove åkte ut!) och hårfärg. ;) Färgade håret mörkare ( så som hårfärgen jag har på min profilbild här till höger), jag saknade det för mycket så det fick bli så. Men det blev lite mörkare än vad jag tänkt mig men efter några duschar blir det nog bra. Det är alltid som mörkast när det är nytt. Visar er en bild imorgon på hur det blev.
Imorgon ska jag spendera dagen en stund på julmarknaden här ute på Utö. Får se hur den är, den har blivit mindre och mindre med åren. Tacka vet jag när pappa stod på Julmarknaden och sålde stekt strömming. Det var tider det, då var det fullt med folk och jättemysigt. Nu är det inte riktigt likadant, inte lika mycket folk. Fattar inte att folket som ska på julbord står i en timme i kö istället för att titta på marknaden iallafall.  Jaja.

Ska hoppa i säng nu, hoppas alla haft en bra kväll.

Puss puss <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter