söndag 20 december 2009

Julhandel



Igår var vi och handlade den sista julmaten som skulle handlas innan jul. Vi köpte också världens finaste julgran. På kvällen träffade jag Malin och Conny, vi drog till en backe i brandbergen för att Conny skulle åka Snowboard. Vi hade eb jätte rolig kväll med mycket skratt då det inte går att gå upp för en brant backe med Uggs! Jag och Malin halkade och ramlade ganska mycket. Sen åkte vi ochså ner för backen med skorna, riktigt kul. Vi åkte på sopsäck och satt på Snowboarden. Connys vänner Benne och Bahamas som han kallas kom en stund. Mycket skratt och snökrig säger jag bara. Men ibland måste man få vara lite barnslig. Haha

Idag ska jag hjälpa mamma med att göra pariservåfflor och saffranstryffel. Mamma måste skriva på en uppsats som ska in på tisdag. Efter det ska jag träffa Malin en stund =)

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter