onsdag 30 december 2009

091230


I måndags träffade jag Saraoch tog en shoppingrunda i centrum. Jag köpte: en hood-tröja, strumpor, två vita bhar, trosor, leggins, en tröja, dvd-fodral, hårborste och en förgrening till dvdn, så två personer kan ha varsit par med hörlurar. På kvällen sen var jag, mamma, och Fred och tränade. Var riktigt skönt efter att ha degat i flera dagar.

Igår åkte jag till Connys pappa med Conny och Steffie. Vi hade filmmys och såg 2012. Inte den bästa filmen enligt mig. Jag tyckte den var för förutsägbar och effekterna var väl sådär. Gick och la oss vid halv tre.
I morse kom Maja in till oss och låg och myste. Efter ett tag hörde vi att Tilde (connys 3åriga lillasyster) var påväg ner till oss. Conny sa att vi skulle låtsas sova. Maja som satt upp la sig ner och alla tre blundade. När Tilde sen gått upp igen tittade alla tre upp igen;) Det var lite roligt! hehe.

Ikväll blir det träning om vi kommer in i bilen som fryst igen, och imorgon är det Nyårsafton!

Puss puss <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter