tisdag 15 december 2009

091215

Idag var nog en av de värsta dagarna på jobbet. Det var något företag från Skärholmen och dom va så otrevliga! När vi gick runt och plockade fördrinksglasen så kom jag med en bricka överfull med glas, för att dom bara lassar på, och säger ursäkta till en grupp män vände dom sig om och bara kollade på en som om man var dum i huvudet. Sa ursäkta en gång till ochsa att jag måste förbi förtsatte dom bara att stirra, så trängde mig rätt igenom.

Sen när vi gick ut med vinet så ville nästan alla byta dryck, ändrade sig för att sen ändra sig igen. Vid varmrätten sa en tant  " det här köttet var lite för blodigt för mig" då Johan  (som jag jobbade med) sa " det är medium, så får alla" hon fortsatte med " men jag vill ha det välstekt" Johan svarade " Det går tyvär inte" "men vad är det här för jävla restaurang" sa hon då johan avslutade med " Det här är ingen restaurang, det är en festvåning" Då blev hon tyst ett tag för att sen gnälla om vinet som hon fick förlite av tyckte hon. Vid påfyllningen får dom bara 6 centiliter, ser väldigt lite ut när man har drukit upp vinet.

Riktigt jobbiga människor säger jag bara!

Innan jobbet köpte jag julkapp till Malin och en till mig, en plånbok/kuvertväska till mig som ska med till Grekland. Malins tänker jag inte nämna eftersom hon läser min blogg =P Så tyvär Malin du får vänta till Julafton! =)

Nu ska jag sussa, hoppas ni haft en bra dag!

Puss puss <3<3


Appropå ingenting =P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter