söndag 6 december 2009

091206

Okej, nu märks det verkligen att det är vinter, mörkt redan kl ett!! Nu får dom väl ge sig där uppe! Vill ha sol så man kan gå ut en promenad. Tänkte göra det idag men när jag var klar att gå ut var det SVART! Det är inte roligt att gå ut i en mörk skog helt själv, iallafall inte om man är mörkrädd som jag.


Imorgon ska jag iallafall åka hem till Haninge igen, och då ska tränas! Gud vad jag har längtat efter det! Två veckor utan träning för att man vart sjuk, har haft ångest för att inte träna men nu är det dags! Måste verkligen ligga i nu om jag ska få den kroppen jag vill ha till Grekland! 192 dagar kvar!


Såhär ser jag iallafall ut idag, Vida jeans från Cubus, Piké från EBS!

1 kommentar:

  1. hejsan =) ja läser din blogg så läs min, hahaha! helenjohanna.bloggplatsen.se KRAM!

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter