måndag 14 december 2009

091214

Vilken låång dag det har varit idag. Gick upp klockan fyra för att åka till jobbet.  Det var luciafrukost med Lussetåg. Jättefint var det när dom gick längs altanen och ner för stora trappan.
När jag stod på perongen i morse så började det snöa, när jag sen är tillbaka på samma perong sju timmar senare så ligger det en decimeter snö på backen! Vilket jag tycker är lättemysigt, även fast jag höll på att bryta benen flera gånger påväg hem.
Eftermiddagen har jag spenderat i köket, gjort hästskor och saffransbeskvier. Eller början iallafall, ska doppa skorna i choklad och vänta på att beskvibottnarna ska kallna. men men =P

Hoppas alla haft en bra dag! puss puss <3<3<3


2 kommentarer:

  1. Men herregud vad kakor! Jag antar att David blir glad. Jag bakade så där på 70-talet.
    Kan Karin njuta av ditt bak också? Eller får hon bara betala och titta på. usch så hemskt i så fall. Hoppas det finns något hon kan äta.
    Inget barn än... Gå försiktigt i halkan och glöm inte reflex! Skolbarnen var söta i kyrkan. Men det var bara 14 st.
    Kram Ewa-May

    SvaraRadera
  2. Tips! Ta med några smakprov till nyår...

    SvaraRadera

Unika Besökare

StatCounter