måndag 9 november 2009

Uhhh!!

Godmorgon på er!

Igår kom jag hem från Strömsholm, det kan man säga var ganska dramatiskt. Från Strömsholm till Kolbäck går nämligen inga bussar på söndagar så jag fick ta taxi. Till att börja med var taxin försenad. Sen när jag skulle betala funkade inte kortet, drog det fem gånger med det ville inte funka. Så gick ill bankomaten och den sa uttag medges ej hela tiden! Ringde Malin så hon fick kolla avd jag hade på mitt konto. Men där fans inte tillsäcklig med pengar. Så ringde och storgrät till pappa som var jätte snäll och förde över 500 kr. Så fick ut pengar och sprang till taxin, hade fem minuter på mig innan tågen gick. Kom till perongen nästan precis när tåget kom. Vilken hemsk upplevelse säger jag bara. men jag kom hem iallafall.

Tack pappa du är underbar!!!!<3<3<3<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter