tisdag 17 november 2009

Godmorgon alla glada!

Nu har jag fått i mig lite kaffe så nu är humöret på topp. Jag drömde om Grekland inatt. Gaaah jag vill dit nu! Varför måste tiden gå så långsamt??? Idag är det faktist exakt sju mpnader kvar tills vi åker. Vi åker den 17e Juni, på min 20års dag.
Medans jag skriver sitter jag här med highlither i håret, är egentligen till för slingor, Mamma köpte sånt där färg och sling kit. Men jag spred ut det i hela håret för att se om jag får en ljusare ton. Highlither är inte samma som blekningsmedel. Det ljusar bara upp din färg lite gran. Så har du mörkbrunt hår och använder det så får du ljusbruna slingor och inte blonda. såå får se hur det blir. Ska vänta nu i 40 minuter.

Sen ska jag hoppa in i duschen, kanske gå en promenad innan jobbet.
Nu ska jag betala ränkningar som kom idag;) Jätteroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter