söndag 15 november 2009

700...

Igår hade vi ca 700 pers på Stadshuset. Scanias Guldklubb, hälften lagom berusade när dom kom. Vi skulle iallafall öva inför Nobelmiddagen, och vet ni vad vi gjorde hela kvällen? Gick i den stora trappan. När vi skulle fram med förrätten, duka av förrätten, duka fram varmrättstallrikar, varmrätten, duka av varmrätten, fram med desserten, bort med desserten. Så nu behöver jag inte vara orolig för att gå i den trappen, Nu kan man den utan och innan. Haha.
En gäst vid mitt bord har nog ca 100 bilder på mig. han fotade allt jag gjorde! När jag fatade maten, dukade av, kom med desserten, allt!

För dom som inte vet vad stora trappan är så är det en stor trapp i Blå Hallen, Har ni sett på Nobelmiddagen på TV någon gång så går servisen ner fr den stora trappen;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter