söndag 29 november 2009

Göteborg!!!

Ja, jag han inte skriva i fredags kväll och igår så nu har jag tagit mig tid til att uppdatera er litegran.

Fredag:
Började på jobbet klockan två, dukade upp i Gyllene salen för 640 personer. Allt gick som vanigt förutom att innan desserten spydde en gäst och en annan svimmade och föll ihop. Vakterna fick ta hand om dom så inom tio minuter så var allt som vanligt igen. Slutade vid elva så var hemma vid tolv.
Lördag:
Vaknade halv nio, tog en kopp kaffe och packade det sista i min väska, kvart i tio tog vi tåget in mot centralen, köpte några tidningar och sen bar det av till Göteborg. Tågresan gick bra, vi var framme vid fyra.
När vi kom till Martin hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för kvällen. Bilder lägger jag upp imorgon när jag kommit hem. Hade en jättetrevlig kväll med tacos och vin.
Söndag:
Vi sov till ett, sen när vi vaknat och klätt på oss satte vi igång att städa lägenheten. Efter det åkte vi in till Centralen för att lämna av Martins flickvän med kompis till tåget. Nu har jag bakat saffransmuffins och martin håler på med maten. Blir fläskkotlett med potatisgratäng till Morden i Midsommer.

Hoppas alla haft en bra helg. Puss Puss <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter