lördag 14 november 2009

Mys med mina små änglar!!

Sov hos Conny inatt. Första gången på jättelänge. Träffade mina små älsklingar! Maja, Sparris, Tippen och Ludde. Mina små kattbebisar! Dom är så underbara. Igår kväll jåg jag i soffan och såg på en film på 3an. 6-dagen, någon som sett den? Ganska bra faktist. Men men, helt plötsligt känner jag att någon sitter på rumpan, Jag vänder på huvet och då får jag usen nålar i ryggen. Conny hade sat Tippen på min rumpa och när jag vände på huvudet så följde mitt hår med och det tyckte han var skit kul. Dom hoppar på allt som rör sig nu för tiden. Efter lite lekande med mitt hår kom även Ludde och skulle vara med. Aj aj aj säger jag bara. Deras tassar är inte och leka med även fast dom är små.
Sen la sig Tippen brevid mig i soffan och Sparris vid mina ben. Ludde gick och la sig hos Connys pappa. Mina underbara änglar!

Imorse kom dom ner till oss och gosade, ludde lekte med mitt hår igen, och vi hade riktigt mysigt.
Vid halv elva åkte jag hem och nu har jag precis ätit en macka och drukit lite kaffe och ska snart kila iväg till jobbet. Börjar kl ett.

Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter