torsdag 26 november 2009

Hemma igen...

Nu är jag hemma igen, eller jag har varit hemma ett tag. Har packat väskan till Göteborg, nästan färdigt. Ska ta ner det sista imorgon. Jag börjar nämnligen kl två imorgon och slutar sent så hinner inte packa, sen åker vi vid tio på lördag så vill inte packa då.

Jag gick upp vid tio idag, tog det lungt och åt frukost, sen halv tolv såg jag i min kalender att jag hade Vanessa från kl tolv. Då var det bara att slänga på sig kläder och sticka till Bromma. Efter det åkte jag och Conny och tog ut och satte in pengar på mitt konto, som jag sen förde över till mamma. Connys första bidrag till Grekland.  Det är nu 202 dagar kvar. Tänkte på det, det är lite konstigt, vi går runt och säger "nu är det 230 dagar kvar tills vi åkter till grekland", "nu är det 220 dagar kvar" och så vidare. Men det är faktist också 202 dagar kvar tills jag blir 20!!! Jag fyller ju år samma dag som vi åker!

Om en timme ska jag åka till jobbet så nu måste jag börja göra mig iordning.

På förkylningsfronten har jag bara hosta och täppt näsa kvar, så jag är nästan frisk..


Puss puss <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter