måndag 2 november 2009

Huh!!

Nu ligger jag i sängen efter en härlig dag. Först träffade jag Vanessa som är den sötaste i världen! Vi tog en lång-promenad ner till en sjö. Jättemysigt var det, och Vanessa jagade löv och skällde på dom, hehe. Ska ta med mig kameran nästa gång. Sen träffade jag Conny och vi umgicks en stund. hade tänkt träffa Malin men hon hade feber, så då höll jag mig borta. Får se om jag träffar henne imorgon istället :)

När mamma, Fred och jag kom till träningen gick Fred till gymet. Jag och mamma satte oss och väntade på att få gå in i salen. När vi kom in var det en annan tjej där. Hon lädde ett baspass-styrka. Huh! Det var tungt kan jag säga. Orkade inte riktigt göra alla övningar helt. Var nästan helt nya muskler man lärde känna. Men det var kul så vi ska dit på onsdag igen och göra samma pass. Kul med lite omväxling.

Hoppas alla haft en bra dag hittills!

Puss och Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter