onsdag 12 december 2012

Sorry!!!

Sorry för låg uppdatering, denna vecka. Har jobbat, och jobbat och jobbat och.... Jobbat! Yeey! Så har knappt haft tid till något annat. Men, idag lyckades jag komma hem i bra tid, så har hänt en hel del här hemma. Har diskat, tvättat plockat och donat! Nu håller jag på att puscha mig själv till att släpa fram dammsugaren och moppen. Sen är jag så gott som klar. Sen så måste jag ta mig i kragen och gå igenom gästrummet! är belamrat med skit nu som ska sorteras, Slängas vs sparas. Men i helgen är jag ledig så kan nog få tid till det då :) Ska också baka, sätta upp julgranen, de får bli på tisdag, för sen jobbar jag ända fram till jul :)

Nu när gubben min kommer hem bär det av till västerås! Vi har köpt varsin cykel! 700 kr för båda hehe! hittade två fräscha  cyklar på västerås auktionen. Bättre än att köpa en super-dyr cyckel som bara blir snodd.
Sen blir det till att åka till relaxen på Lärkan! Mys pys med älsklingen och Elin-pelin! behövs efter dessa intensiva månader

Näe, nu måste jag sätta fart om det ska bli något gjort!!

Gud vad jag saknar Mallis! Sol och värme, Ja Tack!
Pussar i massor!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter