fredag 21 december 2012

Jul-stress???

Hejsan Svejsan alla glada!

Är allt fixat inför julen? Mycket som ska fixas antar jag, om ni ens firar jul :) Här hemma är det mesta fixat, har lite grejer kvar som ska hinnas med! Hur nu det ska gå, ska strax göra mig i ordning för att åka till jobbet, jobbar till 23 i kväll, sen jobbar jag hela dagen och natten imorgon, på söndag ska vi ha personalfest på jobbet innan jul. Och innan måndag ska jag ha hunnit

X - Bakat vörtbröd
X- Gjort en julskinka
X- Handlat mat
X- Gått till systemet och köpa glögg med mera
X- Städa..
X- Tvätta

Hur ska detta hinnas med??? Ska bli spännande!! Men det kommer bli underbart med jul, sen är jag ledig en vecka så då blir det mys på hög nivå med alla nära och kära!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter