söndag 2 december 2012

God natt!!

Nu säger jag natti natti! Efter en lång dag på jobbet är jag nu i sängen! Ska försöka sova nu så man är pigg för adventsmys imorgon, lussebak och så ska jag sätta en pepparkaksdeg från mammsens recept! Hoppas det blir lika goda som mammas! Kommer såklart inte bli det! För mammas mat och bak är alltid bäst! Men man kan ju försöka! Det blir bra när det är dags för en själv att ha barn! Då blir man bäst! Iallafall för sina barn. Hehe! Om de inte kommer sen och säger mormors mat är bäst :-/ hoppas man får vara bäst för dom iallafall hehe :-)

Nej nu har jag babblat tillräckligt!

Natti Natti på er alla!!!

P.s Nu får man ju tekniskt sätt ta en choklad ur chokladkalendern. :-P (och ja,självklart har jag en) D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter