fredag 7 december 2012

Helt slut!

Gud så trött jag är!!! Har jobbat frukost-pass hela veckan så sovmorgon var ju bara att glömma, sen igår jobbade jag 12-22,30 för att sen köra frukost idag igen, nu är jag hemma och är helt slut :) Blir till att sova tidigt ikväll. Veckan har gått bra iallafall :) haft julbord igår, det är roligt när det bara är några hehe :) Idag blir det till att försöka orka ta sig till gymmet, och vidare till Elins kattisar!
Jobb imorgon igen och sen har jag en ledig söndag :) Så får vi se vad som hittas på.

Men nu ska jag ta och knäppa mina katter på nosen, de är fan värre en våra två pojkar, med deras bråk! River allt som kommer i vägen!
Marwin har dessutom lärt sig och spola på toaletten, och det är jättekul! Spec när man sitter och kissar och han spolar ca3-4 ggr. baa för att! haha

Nog babblat nu, ska se till att städa lite kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Unika Besökare

StatCounter